• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مشکل آبیاری درختان بوستان چیتگر به کجا رسید؟

  • کد خبر : 5206
مشکل آبیاری درختان بوستان چیتگر به کجا رسید؟
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، «مهدی چمران با اشاره به قطع آب‌ برای آبیاری درختان در قلهک، افزود : « پس از تذکراتی که در این خصوص دادیم مشکل حل و آبرسانی به درختان انجام شد. »

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : « می‌گویند آب کم‌داریم و حق هم دارند؛ حرف ما این است که آبرسانی به نسبت کاهش پیدا کند اما قطع نشود. »

وی با بیان اینکه آبفا تقاضاهایی با محوریت آبیاری درختان دارد، یادآور شد : «این درخواست مطرح‌ شده که در بوستان‌ها چاه نصب شود؛ اما بنا به گفته مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اگر چاه حفر شود منابع آب زیرزمینی مناطق از بین می‌رود. »

چمران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر نیز اظهار کرد:« به ما گفتند آب درختان بوستان چیتگر را تامین می‌کنیم، اما آبیادر مجموع برای آبیاری درختان در بوستان‌ها قرار شد در جلساتی موضوع را موردبحث قرار دهیم.»

پیش‌ از این مهدی چمران در جلسات شورای اسلامی شهر تهران از قطع آب‌ برای آبیاری درختان در بوستان‌ها انتقاد و در جلسه یکصد و شصت و دوم شورا اعلام کرده بود که آب را در زرگنده به جوی فاضلاب می‌ریزند، اما به فضای سبز نمی‌دهند و درختان خشک می‌شوند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5206
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.