• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

بهار انقلاب در خیابان آزادی

  • کد خبر : 14491
بهار انقلاب در خیابان آزادی
شهردار منطقه ۹ از آماده سازی مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ سید محمد رحیم مرتضوی ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رسیدگی و بهبود در نگهداشت شهر به ویژه در روزهای منتهی به راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن از اهم وظایف این منطقه است.
مرتضوی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط حوزه خدمات شهری و محیط زیست در محور اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران ما داربست‌های میدان و خیابان آزادی به طول ۶۰هزار متر، جداول مسیر کندرو میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به طول ۳۸ هزار متر، پل‌های عابر پیاده نرده‌های مسیر سامانه اتوبوس‌های تندرو به طول ۱۵ هزار متر رنگ آمیزی گردیده است.
شهردار منطقه با توجه به اهمیت زیبایی بصری در این ایام افزود: همچنین نسبت به تهیه و نصب ۶۲ مورد طاق نصرت، ۱۲ مورد اکران بنر با محوریت دهه فجر، ترمیم نقاشی دیواری محور آیت الله سعیدی و خیابان آزادی به طول ۵۰۰ متر مربع و آذین بندی با پرچم ایران و الوان به طول ۵۰ هزار متر اقدامات لازم انجام شد.
وی حوزه خدمات شهری و محیط زیست را به عنوان یکی از عوامل مهم اجرایی در این روزها دانست و در ادامه بیان کرد: تهیه و نصب ۴۷۰ مورد پرچم ایران پایه کوتاه و پایه بلند و رنگ آمیزی ۱۲۰ مورد پایه چراغ پایه تابلو هندریل‌ها و در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز توسط این حوزه انجام پذیرفت.
این مقام مسئول با تاکید بر افزایش کیفیت و اجرای ویژه نگهداشت شهر نیز گفت: عملیات کند و کوب، تشتک زنی، کوددهی و واکاری در محور آزادی آیت الله سعیدی و لچکی‌های اطراف میدان فتح و میدان بوتان به طول ۱۲ هزار متر مربع صورت گرفت.
مرتضوی در پایان گفت: همکارانم در اداره نیز فضای سبز در رینگ داخلی میدان آزادی و لچکی‌های ابتدای این خیابان به طول ۱۷۵۰ متر گلکاری و ۱۲۰ اصل درخت کاشتند و نسبت به احداث ۱۲۰ متر مربع سبد گل و شستشو و نظافت آبنماهای تپه‌های میدان آزادی نیز اقدام نمودند.
لازم به ذکر است با توجه به شرایط آب و هوایی، تمهیدات ویژه به منظور پیشگیری از آب گرفتگی‌های احتمالی در معابر صورت گرفته و ۶۰۰۰ متر طول کانال‌ها و حوضچه‌های سطح منطقه لایروبی گردیده است.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14491
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.