ضرورت بازنگری دستورالعملهای مقابله با آلودگی فعالیت اصناف
ضلع غربی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) اوایل شهریورماه به بهرهبرداری میرسد
سرویسدهی ۲۴ ساعته مترو/ اقدامات شهرداری مکمل ظرفیت مردمی است/مسیر مراسم تشییع همچون مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن است
تشریح جزئیات فرآیند صدور و تمدید کارت کیشوندی
مصلی بزرگ کیش میزبان نمازگزاران عید سعید قربان
صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تولید آسفالت در پایتخت در حال انجام است، از تولید روزانه ۵ هزار تُن آسفالت و آغاز عملیات تراش و روکش مکانیزه معابر خبر داد.
محوطه ۳۰ مدرسه با اجرای طرح استقبال از مهر در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار گرفت.
این روزها در هر گوشه ای از پایتخت عملیات بهسازی معابر با پخش آسفالت در حال اجراست. اما در غرب تهران و معابر منطقه ۲۲ نوع آسفالت تفاوت چشمگیری دارد و برای اولین بار از نوع بازیافتی استفاده می شود.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تهران روزانه به طور میانگین پنجاه میلیارد تومان صرف بهسازی روکش آسفالت پایتخت میکند.
معاونین «مالی و اقتصاد شهری» و «فنی و عمرانی» شهرداری تهران، آخرین وضعیت کلانپروژههای عمرانی پایتخت را ارزیابی کردند.
به گفته رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، مدیریت شهری دوره ششم توانسته به رکورد تولید یک و نیم میلیون تن آسفالت در پایتخت دست پیدا کند.
عملیات لکهگیری و روکش آسفالت در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، به مساحت هزارو ۳۵۰ متر مربع و با صرف ۱۸۰ تن آسفالت اجرا شد.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد کارخانه بازیافت آسفالت تهران در اوایل تابستان سال آینده به بهرهبرداری میرسد.