• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

بایگانی‌های سلامت - صفحه ۱۴ از ۲۵ - وطن شهر

مدیریّت شهری شهروندان اوتیسمی را خانواده خود می‌داند

مدیریّت شهری شهروندان اوتیسمی را خانواده خود می‌داند

معاون شهردار تهران در افتتاح خانه اوتیسم درمانگاه شهرداری در جنوب شهر در منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری شهروندان اوتیسمی را خانواده خود می‌داند.

از دلایل آلودگی هوای تهران در ۶ ماه دوم سال مازوت‌سوزی است
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی:

از دلایل آلودگی هوای تهران در ۶ ماه دوم سال مازوت‌سوزی است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هفته گذشته گفته قول نمی‌دهد در فصل زمستان مازوت‌سازی انجام نشود، اظهار کرد: سوال من این است که وظیفه رییس سازمان محیط زیست در این رابطه چیست؟

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از ابتدای آذر ماه ساعت کاری کلیه مراکز معاینه فنی سبک و سنگین به مدت یک ساعت افزایش و مراکز از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

تقدیر از پرستاران درمانگاه منطقه ۲۰

تقدیر از پرستاران درمانگاه منطقه ۲۰

به مناسبت روز پرستار، مدیرعامل شرکت شهر سالم و شهردار منطقه ۲۰ با حضور در درمانگاه این منطقه با اهداء گل از پرستاران این مرکز تجلیل کردند.

دستورالعملی برای کاهش حوادث در سطح شهر

دستورالعملی برای کاهش حوادث در سطح شهر

مهدی بابایی؛ رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در یادداشتی برای روزنامه همشهری به بررسی دستورالعملی برای کاهش حوادث در سطح شهر پرداخت.

توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم

توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم

در آیین گرامی‌داشت روز پرستار، شهردار تهران از پرستاران درمانگاه‌ها و سایر بخش‌های شرکت شهر سالم تقدیر کرد.

مرکز بیماران اتیسمی شرکت شهرسالم به زودی افتتاح می‌شود

مرکز بیماران اتیسمی شرکت شهرسالم به زودی افتتاح می‌شود

مراسم آیین بزرگداشت روز پرستار(ویژه پرستاران شاغل در خانواده بزرگ شهرداری تهران) صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

جایگاه ویژه پرستاران در خدمات‌رسانی درمانی شرکت شهر سالم

جایگاه ویژه پرستاران در خدمات‌رسانی درمانی شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بخش بزرگی از خدمات درمانگاه‌های شهرداری تهران بر دوش پرستاران است و از این جهت، جایگاه این بخش برای مدیریت شهری ویژه و خطیر است.