• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تشکیل تیم فوتبال سفیران ترافیک در منطقه ۱۳

  • کد خبر : 14560
تشکیل تیم فوتبال سفیران ترافیک در منطقه ۱۳
شهردار منطقه ۱۳ از فراخوان تشکیل تیم فوتبال سفیران ترافیک با هدف نهادینه‌شدن فرهنگ ترافیک و الگوپذیری رفتارهای شهروندی در موضوعات ایمنی و اصلاح رفتار ترافیکی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه فرهنگ سازی، نخستین گام اصلاح رفتار است، گفت: در فراخوان تیم فوتبال سفیران ترافیک با همیاری شهروندان بویژه نسل جدید در ترویج رفتارهای درست و اصلاح رفتارهای غلط ترافیکی شهروندان و داراندگان وسایل نقلیه فعالیت می شود.

وی در خصوص فراخوان تیم فوتبال سفیران ترافیک افزود: با مشارکت معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ و  یک موسسه فرهنگی هنری، تیم فوتبال با دعوت از علاقه مندان در دو رده نونهالان و نوجوانان تشکیل می شود.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: علاقه مندان قبل از ورود به تیم از لحاظ توانایی بدنی و استعداد ورزشی ارزیابی می شوند و می بایست از ترویج کنندگان فرهنگ صحیح ترافیک و حمل و نقل پاک باشند که در این راستا، دوره های آموزشی  مرتبط نیز برای پذیرفته شدگان  برگزار می شود.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: تمرینات اعضای تیم سفیران ترافیک، روزهای فرد ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در زمین چمن فوتبال سرخه حصار برگزار می شود.

علاقه مندان  می توانند جهت ثبت نام، کلمه «فوتبال» را به همراه نام و نام خانوادگی و سن، به شماره   ۹۰۲۷۷۷۷۰۰۱پیامک کنند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14560
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.