رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس برقی به گمرک بندرعباس رسیده و ۵۰ دستگاه دیگر نیز در حال بارگیری از چین و واردات به سمت ایران است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تحویل و تست پنج دستگاه اتوبوس برقی ایرانی در خط جمهوری – بهارستان خبر داد و گفت: این اتوبوسها حاصل همکاری شرکت پارسیان شتاب با عقابافشان و گروه مپنا هستند و ۱۰۴ دستگاه دیگر نیز به ناوگان افزوده خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح آخرین وضعیت ایجاد زیرساختهای ناوگان برقی در پایتخت، گفت: تأمین برق ایستگاههای شارژ از سه روش موازی در حال اجراست و نقشآفرینی دولت و وزارت نیرو میتواند روند توسعه این شبکه را سرعت دهد.
صبح امروز از ۲۰۱ دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو دستگاه ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام با حضور مدیران شهری پایتخت رونمایی شد.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از ورود ۸۵ دستگاه اتوبوس برقی از محل قرارداد چین به تهران خبر داد و اعلام کرد: تا دو هفته آینده ۱۱۶ دستگاه اتوبوس دیگر نیز وارد تهران می شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوسها طبق روش خودش وارد میشود و قرار است تا پایان بهار تعداد اتوبوسهای برقی به ۵۰۰ دستگاه برسد و انشاءالله که بتوانند برسانند.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امیدوارم تا پایان فروردین ماه اتوبوسهای برقی چینی وارد شده به بندرعباس را به ۵۰۰ دستگاه برسانیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار ۱۱۴ دستگاه اتوبوس برقی جدید در ۷ خط اتوبوسرانی پایتخت از روز شنبه ۲۵ اسفند همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: این اقدام گامی مهم در توسعه حمل و نقل پاک و بهبود خدماترسانی به شهروندان خواهد بود.