• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

پول‌پاشی و خاصه‌خرجی‌های حامی‌پرورانه در رسانه‌های شهری؟

  • کد خبر : 23772
پول‌پاشی و خاصه‌خرجی‌های حامی‌پرورانه در رسانه‌های شهری؟

به گزارش وطن شهر، برخی شنیده‌ها حاکی از خاصه‌خرجی‌ها و رفتارهای شبیه پول‌پاشی برای خوراک دادن و همسو کردن کانال‌های شهری علیه منتقدان زاکانی است. این رفتارها از حامی‌پروری فراتر رفته و به تخریب گسترده منتقدان زاکانی به‌ویژه اعضای شورای شهر ششم رسیده است. در نمونه‌ای آشکار، کانال شهردارچی که در سال‌های اخیر ادعای حمایت […]

به گزارش وطن شهر، برخی شنیده‌ها حاکی از خاصه‌خرجی‌ها و رفتارهای شبیه پول‌پاشی برای خوراک دادن و همسو کردن کانال‌های شهری علیه منتقدان زاکانی است.

این رفتارها از حامی‌پروری فراتر رفته و به تخریب گسترده منتقدان زاکانی به‌ویژه اعضای شورای شهر ششم رسیده است.

در نمونه‌ای آشکار، کانال شهردارچی که در سال‌های اخیر ادعای حمایت از مطالبات کارکنان شهرداری را داشت و به لحاظ سیاسی هم به طیف قالیباف نزدیک بود، به تازگی چرخش عجیبی داشته و مطالبی را به نفع زاکانی و علیه منتقدان او منتشر می‌کند.

برخی کانال‌های دیگر شهری که تعداد اعضای کمتری دارند، بی‌پروایی بیشتری در تخریب منتقدان زاکانی به خرج می‌دهند و هجمه‌های مخرب سنگینی را به چند عضو فعلی شورای شهر آغاز کرده‌اند.

مشخص نیست مرکز ارتباطات شهرداری تهران چه ارتباطی با این سازماندهی رسانه‌ای به قصد تخریب دارد و آیا از بودجه‌های شهرداری برای اینگونه اغراض 

جناحی استفاده می‌شود یا خیر

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=23772
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.