• امروز : سه شنبه - ۲۰ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 10 December - 2024

رسیدگی به وضعیت نخستین پایانه مسافربری تهران

  • کد خبر : 26062
رسیدگی به وضعیت نخستین پایانه مسافربری تهران
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران با اشاره به ارتقای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران بر بررسی و مرتفع کردن مشکلات عموم شهروندان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری تأکید کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پایانه مسافری جنوب، در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته و در دست اقدام آن مجموعه قرار گرفت.

رحمانی در این بازدید از بخش‌های مختلف پایانه شامل، خوابگاه رانندگان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری، سالن پایانه، ایستگاه اتوبوس‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه پایانه، پارکینگ و… بازدید و نکات لازم را به مدیران حاضر تأکید کرد.

رحمانی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف پایانه و تأکید بر حضور بیشتر مدیران و معاونین در سطح پایانه‌ها، افزود: «نظافت و شستشوی مستمر پایانه، رسیدگی به فضای سبز موجود و توجه ویژه به خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح پایانه باید از اولویت‌های مدیران پایانه‌ها باشد.»

پایانه مسافری جنوب در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و نخستین پایانه مسافری تهران محسوب می‌شود. این پایانه به طور میانگین سالانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد دارند و ۳۰ شرکت مسافربری در آن به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=26062
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.