• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

خط مشی سیستم HSE-MS شهرداری منطقه ۱۹ به‌روزرسانی و منتشر شد

  • کد خبر : 18753
خط مشی سیستم HSE-MS شهرداری منطقه ۱۹ به‌روزرسانی و منتشر شد
نسخه جدید خط مشی سیستم مدیریت HSE-MS شهرداری منطقه ۱۹ در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و توجه به نگهداشت و پاسداری از محیط زیست بروزرسانی و منتشر شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگرپور سرپرست شهرداری این منطقه بیان کرد: با توجه به اینکه اداره HSE این حوزه اهتمام ویژه ای در ارتقاء ایمنی و بهداشت کارکنان دارد به همین منظور نسخه جدید  سیستم مدیریت HSE-MS پس از به روزرسانی به صورت مکتوب به همکاران ارسال و نسخه جدید آن با نصب در ساختمان های این منطقه درمعرض دید مراجعه کنندگان قرار گرفت.

به گفته این مسئول این خط مشی با هدف حفظ و حراست از محیط زیست، تأمین محیط کار سالم، ایمن و با نشاط برای کارکنان با توجه به قوانین و مقررات حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و با حرکت در مسیر دستیابی به توسعه پایدار، براساس الزامات سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران، سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست تدوین شده است.

ضمن اینکه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق چشم اندازهای شهرداری منطقه و نهادینه کردن الزامات این سیستم مدیریتی در تمامی فعالیت ها بروز رسانی شد.

وی ادامه داد: شهرداری این منطقه تعهد خود را به انطباق کامل با مواردی چون توسعه، نگهداری و بهبود مستمر سیستم HSE، افزایش آگاهی و به کارگیری استانداردها و قوانین مربوطه، ارتقای کیفیت خدمات مدیریت شهری و بهبود فعالیت ها و فرآیندهای سازمان برای افزایش رضایت شهروندان، شناسایی، حذف ، کاهش و یا کنترل مخاطرات و پیشگیری از بروز پیامدهای نامطلوب، گسترش مسئولیت پذیری و مشارکت در کارکنان، پیمانکاران برای استفاده بهینه و پایدار از منابع، افزایش آمادگی و واکنش به موقع و اثربخش در مقابل شرایط اضطراری و بحران در منطقه و … را در نسخه جدید  سیستم مدیریت HSE-MS اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=18753
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.