• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 22 November - 2024

توضیحات مدیرعامل مترو درباره شکایت‌های مردمی

  • کد خبر : 23583
توضیحات مدیرعامل مترو درباره شکایت‌های مردمی
مدیرعامل شرکت مترو تهران در جریان حسابرسی صورت های مالی مترو درخواست کرد که در کنار موارد منفی به کارهای مثبت هم توجه شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، محسن هرمزی در جریان حسابرسی صورت های مالی سال ۱۴۰۲ مترو گفت: شرکت مترو یکی از بزرگترین بندهای شهرداری است. در زمینه زمین ها ۱۱۶ شکایت مردم وجود داشته که مربوط به سال ۱۳۵۸ است و سنتواتی شده است. در سال قبل سیستم فاینانس اجرایی نمی شد اما حالا اجرایی می شود. از طرفی بدهی مالیاتی نداریم.

او افزود: از ۳۰ تا به ۸ مورد رسیده است. که آنها هم مربوط به گذشته است. یا پرونده های شکایت را چه کنیم؟ مالک مراجعه نمی کند. یا موضوع سیگنالینگ را به جد پیگیری کرده ایم.

هرمزی با تاکید بر اینکه مترو تهران در ۳ سال، ا۳۹ کیلومتر تحویل مردم داده و خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال آمده م شود گفت: خواهش می کنم فضایی را به بیرون منتشر نکنید که موقعیت بغرنجی داریم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=23583
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.