• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مظفر در صحن شورا:

اختصاص یافتن ظرفیت عمارت عین‌ الدوله به تولید مجسمه‌ های مفهومی

  • کد خبر : 675
اختصاص یافتن ظرفیت عمارت عین‌ الدوله به تولید مجسمه‌ های مفهومی
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: عمارت عین‌الدوله می‌تواند مرکزی برای آموزش و تولید مجسمه‌های مفهومی و حجمی باشد و برای زیباسازی به کار گرفته شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، میثم مظفر در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، اظهار کرد: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.

وی با بیان اینکه هفت نفر پرسنل در اتاق های این عمارت مستقر هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که این عمارت می تواند مرکزی برای آموزش و تولید مجسمه های مفهومی و حجمی باشد و برای زیباسازی به کار گرفته شود.

مظفر همچنین تصریح کرد: سازمان زیباسازی بخشی از محوطه این ملک تاریخی را به یک سرمایه گذار واگذار کرده که در حال کندن زمین و احداث سازه های فلزی برای راه اندازی یک رستوران و یا کافی شاپ است که مغایر با شرایط نگهداشت این بناهای تاریخی است.

وی با بیان اینکه مبلغ این کافی شاپ نیز جای سوال داشت، یادآور شد: انتظار داریم که شهرداری نیز در انعقاد قرارداد و تناسب با کاربری این محل تجدیدنظر داشته باشد و برای بهره وری بیشتر و بهتر سازمان زیباسازی و شهروندان، برنامه ریزی کند تا از این فرصت بهتر استفاده شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=675
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.