• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اتمام نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان

  • کد خبر : 19759
اتمام نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اتمام عملیات نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان حد فاصل بزرگراه شهید خرازی به شهید همدانی خبرداد.

به گزارش وطن شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی گفت: عملیات نوسازی آسفالت این محدوده از خروجی بزرگراه شهید خرازی به بزرگراه آزادگان، رمپ لوپ این محدوده و محور کندرو بزرگراه آزادگان شمال به جنوب صورت گرفته است.

وی افزود: نوسازی آسفالت این محور از زمان احداث تاکنون صورت نگرفته بود که با ارزیابی صورت گرفته از سوی کارشناسان این معاونت و بررسی های فنی عملیات در یک بازه زمانی کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است.

ایرانشاهی عنوان کرد: این محور از رمپ بزرگراه شهید خرازی به آزادگان تا حدفاصل بزرگراه شهید همدانی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع صورت گرفته است که برای این میزان مساحت ۵ هزار تن آسفالت به کار رفته است.معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: عملیات نوسازی آسفالت این محور کمتر از دو هفته به اتمام رسیده است؛ که شاهد تردد ایمن و روان خوردوها در این محور هستیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تردد خودروها در این محور بالاست؛ ضخامت ده سانتی متر برای آسفالت این مسیر در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19759
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.