• امروز : دوشنبه - ۲۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 11 November - 2024

نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران

  • کد خبر : 24133
نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین ماموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با انجام نظارت های دوره ای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار می گیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.

وی بیان کرد: گفت و گو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز می تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه ها را مشخص می‌کند.

بختیاری زاده یادآور شد: در مقابل وجود مشکل در تکریم ارباب رجوع در میادین و بازارهای شهرداری تهران هیچ بهانه ای مورد قبول نیست.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24133
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.