• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

۵۹ مصوبه حاصل جلسات شورای سلامت فصل بهار در منطقه ۱۵

  • کد خبر : 20808
۵۹ مصوبه حاصل جلسات شورای سلامت فصل بهار در منطقه ۱۵
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: جلسات شورای سلامت فصل با شعار «حال خوب زندگی» در محلات منطقه ۱۵ برگزار شد که حاصل آن ۵۹ مصوبه بود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی شهروندان از طریق افزایش مشارکت اجتماعی و با هدف حل مسائل و مشکلات سلامت محور محلات، جلسات شورای سلامت فصل بهار در منطقه ۱۵ برگزار شده است.

به گفته وی؛ این جلسات متشکل از افراد تاثیر گذار، آشنا به محله و معتمد محلی نظیر شهرداران و مدیران اجتماعی در نواحی، مدیر اداره سلامت منطقه، مسئولان خانه های سلامت، مدیران و معتمدین محلات، کارشناسان آتش نشانی و پایگاه سلامت و بهداشت، سازمان‌های مردم نهاد و بسیج، برگزار شده است.

مالمیر در ادامه افزود: رسیدگی به درخواست های مدارس، جمع آوری سگ های ولگرد، آموزش شهروندان جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای سل، سرخک، هماهنگی لازم جهت روشنایی و نورپردازی بوستان ها، آموزش سبک زندگی سالم و پیام های آموزشی با موضوع بیماریهای فصلی، برگزاری جلسات با اعضای هیات های مذهبی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسات بود.

وی در پایان اضافه کرد: طی این جلسات موضوعاتی چون آسیب های اجتماعی، بهبود شرایط زیست شهری، سلامت در محرم، مناسب سازی معابر منطقه، چگونگی استفاده از خدمات تفریحی و ورزشی و مجموعه های ورزشی ویژه اعضای کانون های سلامت بررسی و ایده و هم فکری های ارزنده ای برای پویایی و بهبود امکانات جهت ایجاد حال خوب در شهروندان به دست آمده است که با مشارکت شهروندان و مدیریت شهری در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20808
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.