• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024

۲۰ هزار زن سرپرست خانوار با شهرداری ارتباط دارند

  • کد خبر : 24130
۲۰ هزار زن سرپرست خانوار با شهرداری ارتباط دارند
پرویز سروری در دویست و شصت و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران پس از تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید نظراتش را درباره نمایشگاه زنان و تولید ملی بیان کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، پرویز سروری گفت: با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه زنان و تولید ملی داشتم از زحمات عزیزان در این نمایشگاه تشکر کنم. تولیدات بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بانوی سرپرست خانوار در این نمایشگاه عرضه شد. اقدام مشترک بین قوه قضاییه و شهرداری صورت گرفته بود و زنان رای باز با مجوز قوه قضاییه در مراکز کوثر حضور پیدا کردند. رسیدگی به خانواده و درآمدزایی برای خانواده آنها را از اسیب‌ها دور کرده است. امیدوارم این روند و هماهنگی بین شهرداری و قوه قضاییه گسترش پیدا کند.

او افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار با شهرداری ارتباط دارند که به نظر من نکته مثبتی است که امیدواریم توسعه پیدا کند. این کسب و کارها عموما خرد، محلی و خانوادگی بود که به نوعی می‌شود گفت ظرفیت‌هایی که امکان بازاریابی جدی ندارند توسط شهرداری می‌توانند این امکان را پیدا کنند و قدرت اقتصادی در خانواده‌های کم بضاعت بیشتر شود. یکی از نقاط قوت این نمایشگاه این بود که همزمان با این نمایشگاه در ۴ نقطه دیگر شهر هم نمایشگاهی با همین مقیاس برگزار شد که جا دارد از برگزارکنندگان تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24130
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.