• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

۱۹ پد بالگرد فعال در شمال شرق شهر

  • کد خبر : 21639
۱۹ پد بالگرد فعال در شمال شرق شهر
شهردار منطقه ۴ از آمادگی و بهسازی پدهای بالگرد در سطح این منطقه خبر داد و گفت: وجود پدهای بالگرد در سطح منطقه یکی از الزامات برای مواقع بحرانی و ضروری است که به این مهم در این منطقه توجه خاص شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با اشاره به آمادگی و بهسازی پدهای بالگرد در سطح منطقه ۴ تصریح کرد: باعنایت  به گسترش خدمات اورژانس هوایی از لحاظ کمی و کیفی و تنوع خدمات در سال های اخیر و بنا بر سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس کشور خدمات اورژانس هوایی به شدت حال فراگیری و توسعه می باشد و یکی از استراتژی های نظام سلامت به شمار می رود.

وی افزود: در این راستا تعداد زیادی ماموریت ثانویه (انتقال بیمار از یک مرکز درمانی به مرکز درمانی دیگر) و تعداد قابل توجهی مأموریت ویژه (انتقال عضو پیوندی، کمک رسانی در حوادث طبیعی (سیل و زلزله)، انتقال خون، شناسایی منطقه حادثه جهت امدادرسانی و …) را نیز انجام می دهند.

کمالی زاده گفت: با توجه به این حجم مأموریت و افزایش این مأموریت ها در آینده نزدیک نیاز به ساخت محل ایمن جهت فرود(landing )  و خروج (take off) بالگرد در مکان های مخصوص و بیمارستان ها شدیدا مورد نیاز می باشد.

شهردار منطقه ۴ گفت: با توجه به این مهم و در این راستا ستاد مدیریت بحران منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست به احداث و بهسازی ۲ پد بالگرد در سطح این منطقه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت استانداردهای لازم، ۱۹ پد بالگرد در سطح منطقه با حضور دکتر قادری مدیریت اورژانس هوایی استان تهران نیز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21639
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.