• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

۱۲۷ هزار مترطول از معابر منطقه ۲ خط‌کشی ترافیکی شد

  • کد خبر : 21022
۱۲۷ هزار مترطول از معابر منطقه ۲ خط‌کشی ترافیکی شد
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ گفت: خط‌کشی ترافیکی معابر منطقه با هدف ایمن‌سازی معابر، روان‌سازی ترافیک، تفکیک خطوط عبوری و کاهش تصادفات رانندگی انجام شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار دهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در معابر دارد و از سویی محل عبور عابرین و توقفگاه وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشخص شده تا حرکت ها کانالیزه و ایمن شوند.
وی با اشاره به اجرای ۱۲۲ هزار مترطول خط کشی محوری در معابر منطقه از ابتدای سال جاری افزود: اقدامات انجام شده به منظور ایمن سازی، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه و کنترل سرعت خودروها پس از بررسی و شناسایی معابر مورد نیاز با انجام عملیات خط کشی، و نوشتار دوجزیی از ابتدای سال جاری تا کنون به مرحله اجرا در آمده است.

کریمی عنوان کرد: اجرای ۳ هزار و ۶۳۷ مترطول خط کشی بلوک عابر پیاده ، ترسیم ۱۴۵ عدد علائم نوشتاری ،خط کشی ۲۴ ایستگاه اتوبوس و تاکسی، ۴۹۷ متر طول خط ایست و ۷۴۶ متر طول خط کشی کانال در معابر اصلی و پرتردد سطح منطقه از دیگر اقدامات ترافیکی است انجام پذیرفته و برنامه ریزی و تدابیر لازم نیز در خصوص ارتقاء کمی و کیفی در ارائه خدمات به شهروندان صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21022
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.