• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

۱۰ درخواست پرتکرارتهرانی ها از شهرداری در پاییز

  • کد خبر : 13421
۱۰ درخواست پرتکرارتهرانی ها از شهرداری در پاییز

به گزارش وطن شهر و به نقل از اکوایران، مدتی پیش مدیران شهری به استناد کاهش پیام های مردمی به سامانه ۱۳۷ با موضوع نظافت شهر اعلام کردند که برنامه هایشان در حوزه پسماند به نتیجه رسیده و رضایت از نظافت شهر بیشتر شده است .

اما بررسی پیام های ۱۳۷ در سه ماهه پاییز نشان می دهد تعداد پیام های مردمی درخصوص نظافت شهر در این فصل افزایشی بوده و در آذر ماه به بیش از ۱۱ هزار پیام رسیده است . این درحالی است که در مهرماه تعداد تماس های شهروندان با این موضوع  ۸ هزار و ۷۰۰پیام بوده است .

مهر

جمع آوری خاک و نخاله،سد معبر دستفروش در پیاده رو،عدم تخلیه به موقع مخازن زباله و ترکیدگی لوله آبیاری باغچه نظافت معابر کوچه،لایروبی جوی،جمع آوری زباله و ضایعات،سد معبر دستفروش و وانتی در خیابان،سد معبر اصناف در پیاده رو،طعمه گذاری موش درخواست های تهرانی ها از شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری است .

آبان

در حوزه فنی و عمران لکه گیری آسفالت کوچه،روکش آسفالت کوچه،آسفالت نوار حفاری کوچه،مرمت جدولبندی جوی،مرمت سنگ فرش پیاده رو،لکه گیری آسفالت خیابان،مرمت دریچه خیابان،روکش آسفالت خیابان،آسفالت نوار حفاری خیابان و نشست آسفالت کوچه نیازهای مطرح شده از سوی شهروندان است .

آذر

آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکونی، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی،تغییر کاربری ملک مسکونی، سد معبر مصالح ملک مسکونی، ایمن سازی ساخت و ساز مسکونی، ساخت و ساز غیرمجاز تجاری/اداری، ایمن سازی تخریب مسکونی، سد معبر مصالح عملیات عمرانی، ایمن سازی گودبرداری مسکونی نیز موضوع تماس های تلفنی با سامانه ۱۳۷ در حوزه شهرسازی است .

افزایش تعداد اتوبوس، حذف زوائد فیزیکی در خیابان، حذف زوائد فیزیکی در کوچه،حذف زوائد فیزیکی در پیاده رو،نصب سرعتگیر در خیابان، نصب دستک، افزایش تعداد اتوبوس تندرو، مرمت گاردریل و نرده و تجهیزات ترافیکی بزرگراه،نصب تابلو راهنمایی ترافیکی خیابان و افزایش ساعت فعالیت اتوبوس  هم نیازهای شهروندان تهرانی در حوزه حمل ونقل است .

در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم بیشترین موضوع تماس های تلفنی شهروندان، ساماندهی کارتن خواب، ساماندهی گروه متکدیان، ساماندهی متکدی بزرگسال، ،ساماندهی خانواده ی بی خانمان،ساماندهی در راه ماندگان، نظافت سالن مجموعه ورزشی …(سازمان ورزش)،  ساماندهی متکدی خارجی،نظافت استخر مجموعه ورزشی …(سازمان ورزش)، مرمت و تعویض تجهیزات مجموعه ورزشی …(سازمان ورزش) و کودک زباله گرد (بکارگیری توسط پیمانکار شهرداری) بوده است .

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=13421
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.