• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

یکی از مهمترین گودهای پرخطر منطقه ۲۲ تعیین تکلیف می‌شود

  • کد خبر : 21767
یکی از مهمترین گودهای پرخطر منطقه ۲۲ تعیین تکلیف می‌شود
در راستای صیانت از حقوق عامه، حفظ امنیت و سلامت شهروندان و همچینین تسریع در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن، کمیته ایمنی منطقه ۲۲ با اولویت رفع خطر یکی از مهمترین گودهای ساختمانی با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ در این جلسه در خصوص یکی از مهمترین گودهای ساختمانی رها شده منطقه که بنا بر ارزیابی های صورت گرفته در لیست ساخت و سازهای ناایمن شناخته شده، تصمیم‌گیری شد و در جهت تسریع فرایند ایمن‌سازی آن با حضور صاحب نظران حوزه ایمنی و رفع موانع موجود تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گرفت.

مسعود نصرتی در سخنانی ضمن با تأکید بر اولویت‌های مدیریت شهری منطقه در حوزه مدیریت بحران در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن و گودهای پرخطر سطح منطقه از اجرای برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص رفع خطر در ساختمان‌های آسیب‌پذیر از منظر ایمنی با اولویت کاربری‌های تجاری، اداری و مسکونی از ابتدای سال جاری خبر داد.

وی بیان کرد: منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق نوساز شهر تهران به حساب می آید که با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در آن و توجه ویژه به مباحث ایمنی ساختمان در آن، رفع نقاط حادثه‌خیز، پیشگیری از حوادث احتمالی و بررسی تجهیزات و ظرفیت‌های منطقه‌ای در راستای تحقق شهر ایمن در اولویت پروژه های عمرانی منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: با توجه به اینکه ساختمان‌های ناایمن و گودهای پرخطر یکی از خط قرمزها در حوزه ایمنی و ستاد بحران در این منطقه بشمار می آید و در این خصوص نگرانی‌های بسیار زیادی وجود دارد؛ تلاش خواهد شد تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و بهره گیری از تخصص و تبحر کارشناسان امر مشکلات مرتبط با ایمنی ساختمان ها را به حداقل برسانیم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21767
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.