• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

گلایه عضو شورا از سکوت شهرداری برای بالن‌های قرمز

  • کد خبر : 9308
گلایه عضو شورا از سکوت شهرداری برای بالن‌های قرمز

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت حادثه بالن قرمز حادثه ای نیست که بتوان از کنارش بی تفاوت عبور کرد . به گزارش وطن شهر و به نقل از اکو ایران, چند روز است که شهردار و تیم همراهش از سفر به چین بازگشته اند.اما هنوز هم شهرداری واکنشی رسمی […]

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت حادثه بالن قرمز حادثه ای نیست که بتوان از کنارش بی تفاوت عبور کرد .

به گزارش وطن شهر و به نقل از اکو ایران, چند روز است که شهردار و تیم همراهش از سفر به چین بازگشته اند.اما هنوز هم شهرداری واکنشی رسمی به حادثه بالن قرمز که باعث مصدومیت ۶ کودک شد نداشته است . جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران که در این سفر تیم شهرداری همراهی می کرد درخصوص این که ۲۵ مهرماه این حادثه تلخ برای ۶ کودک افتاده است  اما هنوزواکنشی از سوی شهرداری در پی نداشته آیا در جریان این سفر توضیحی دراین خصوص این موضوع داده شده است یا نه می گوید : من اخبار این حادثه تلخ را از طریق رسانه ها مطلع شدم ،اتفاق بدی بود وباعث ناراحتی همه ما شد و هیچ کس نمی تواند از کنار غم ، آسیب دیدن و خسارت به مردم بی تفاوت رد شود . شورا هم این حادثه  واکنش نشان داد و اظهار ناراحتی کرد و مقام قضایی هم به موضوع ورود پیدا کرد تا اگر مقصرانی این حادثه ، چه تولید کنندگان و تصمیم گیران و هر کسی که این پدیده بالن با گازهای قابل اشتعال را انجام داده در مرجع قضایی پاسخگو باشند .

او تاکید می کند : این حادثه ای نیست که فراموش شود یا کنارش بی تفاوت عبور کرد ،نکته مهم دیگر این که باید از این حادثه  درس عبرت گرفته شود و متوجه شویم اگر کاری را به صوردقیق انجام ندهیم آسیب هایی به مردم می زنیم  که پیامد های منفی آن بیشتر از پیامدهای مثبت آن خواهد بود .

تشکری هاشمی اضافه می کند : اولین واکنش شهرداری به این حادثه جمع آوری این بالن ها بود که اگر صحت داشته باشد برای جلوگیری از تکرار آن اتفاق خوبی است و اما مهم ترین کار دلجویی از خانواده حادثه دیده و کسب تجربه است که همه فعالیت ها ما باید ایمن باشد .

او درخصوص این که چرا شهرداری در برابر نصب روز شمار برای اعلام فعال بودن کارگاه های عمرانی ،مقاومت می کند هم توضیح می دهد :‌شهردار تهران اعلام کرده ماه شمار بر روی پروژه های عمرانی نصب خواهد کرد که امیدواریم به طودی این کار انجام شود و با تبلیغات حساب شده اثر بخشی بیشتری هم داشته باشند .

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9308
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.