به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، سیدمحمد آقامیری در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ پل گیشا جمع آوری شد و عملاً دسترسی به خیابان گیشا حذف شد و ترافیک در محدوده بزرگراه شهید حکیم و خیابان جلال آل احمد را به دنبال داشت.
وی افزود: اجرای زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از تابستان سال ۱۴۰۲ آغاز شد که ترافیک در این محدوده و دسترسی را تسهیل کرد.
آقامیری با بیان اینکه اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی دیگر پروژه ای بود که بخشی از پروژه در سال ۱۳۹۶ اجرا شد اما جزء پروژه های نیمه کاره بود، خاطرنشان کرد: پروژه سوم در راستای تکمیل گردش های ترافیکی صورت گرفت؛ تقاطع بزرگراه شهید همت و شهید اشرفی اصفهانی بود که دسترسی های شرقی تکمیل شده و دسترسی های غربی باقی مانده بود. به دلیل هزینه بالای تملک، اجرای آن غیرممکن بود که با مهندسی ارزش در معاونت فنی و عمرانی، دسترسی های غربی نیز به اجرا رسید.
وی همچنین تصریح کرد: دسترسی کندرو به تندروی بزرگراه آزادگان چهارمین پروژه ای بود که به دلیل عدم تخلیه بار ترافیکی در این محدوده، ازدحام خودروها و ترافیک سنگین را به دنبال داشت که پروژه در بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و در روزهای اخیر به بهره برداری برسید.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام پروژه ها کاربردی است و گرهای از کار مردم باز کرد که قابل تقدیر است.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری پروژه ها را در مدت زمانی که باید به نتیجه رساند و در خدمت مردم قرار داد که امیدواریم رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.