• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در منطقه۹؛

گاراژ ناایمن در خیابان آزادی پلمپ شد

  • کد خبر : 15672
گاراژ ناایمن در خیابان آزادی پلمپ شد
گاراژ و انبار شهاب در خیابان آزادی با دستور معاون دادستان تهران ⁠پلمپ شد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: در پی اخطارهای قبلی و با مصوبه کمیته ایمنی منطقه و بر اساس رای دادسرای ناحیه ۳۷، گاراژ شهاب با حضور عوامل انتظامی و اجرایی شهرداری منطقه۹ پلمپ شد و تا زمان اخذ تاییدیه ایمنی از ادامه فعالیت این مرکز جلوگیری بعمل آمد.
وی افزود: تامین ایمنی و مصون سازی ساختمان‌های ناایمن از اولویت‌های مجموعه شهری بوده و دراین زمینه طی سال‌ جاری براساس مصوبه کمیته ایمنی منطقه۹ و دستور مقام قضایی از فعالیت ۳ مجموعه پرخطر جلوگیری بعمل آمده است.
شهردار منطقه۹ عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون اقدامات قابل قبولی از سوی مجموعه‌‌های پرخطر و ناایمن اقدام شده و در حال حاضر بیش از ۳۰ ساختمان اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی در حال نصب و اجرای سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق هوشمند می‌باشند.
مرتضوی خاطرنشان کرد: عملیات اخذ تاییدیه ایمنی آتش نشانی در بیش از ۲۰ مجموعه به اتمام رسیده و برای بیش از ۷۰ مجموعه دستورالعمل ایمنی صادر شده که در فرآیند شناسایی و عقد قرارداد با شرکت‌های مورد تایید سازمان آتش نشانی جهت ایمن سازی مجموعه‌های تحت امر هستند.
وی تاکید کرد: با تمهیدات صورت گرفته و پیگیری مستمر دبیرخانه کمیته ایمنی مستقر درستاد مدیریت بحران منطقه۹ در سال آتی شاهد ایمن سازی بیش از پیش ساختمانها باشیم.
شهردار منطقه۹ در خاتمه یادآور شد: کارگروه بررسی ایمنی سازه‌ای ساختمان‌ها ذیل قرارگاه ایمنی کالبدی منطقه۹، بررسی سازه‌ای ۴۰ ساختمان مهم، پرتردد و با اهمیت منطقه را پیگیری کرده و پس از تکمیل چک لیست‌ها، نتیجه به مالکین مجموعه‌ها ابلاغ خواهد شد.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=15672
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.