• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

کوچه محوی در ناحیه یک منطقه ۱۳ یکطرفه می‌شود

  • کد خبر : 19295
کوچه محوی در ناحیه یک منطقه ۱۳ یکطرفه می‌شود
به منظور رفاه حال شهروندان و با تهمیدات ترافیکی، کوچه محوی حدفاصل خشکبارچی تا افسری آذر یکطرفه می‌شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به تشکیل جلسه کمیته معابر به میزبانی شهرداری ناحیه ۱ گفت: با توجه به آغاز بازدید های دوره ای کمیته معابر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، جهات حرکتی معابر محدوده مورد بررسی قرار گرفت و به معضلات ترافیکی محدوده رسیدگی شد.
وی افزود : با توجه به درخواست های مردمی و به منظور رفاه حال شهروندان، کوچه محوی حدفاصل خشکبارچی تا افسری آذر یکطرفه می شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19295
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

  1. با سلام لطفا و حتما خیابان محوی محدوده صفا را کامل به سمت بالا منتهی به خیابان دماوند را یکطرفه کنید و برای جلوگیری از تخلف موتور و خودرو با ایجاد جناقی و بلوک در خیابان افسری آذر از ورود خودرو ها بصورت خلاف ممانعت بعمل بیاورید. ضمنا خیابان لطفی موازی محوی که یکطرفه به پایین هست هم بشدت مورد تخلف موتور و خودروهاست. این خ ۸ متری کشش این حجم ترافیک را ندارد . که متاسفانه خلاف عبور کردن هم عادی شده . مدتی پلیس نظارت داشته باشد لطفا. پیشنهاد میشود انتهای خ پیروزی هم دو طرفه کنید تا پشت اداره برق از ترافیک سنگین نجات یابد .چرا انتهای پیروزی یکطرفه بسمت شرق شده …‌‌

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.