• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

کاهش ۵۴ تایی ساختمان‌های ناایمن بحرانی پایتخت

  • کد خبر : 17156
کاهش ۵۴ تایی ساختمان‌های ناایمن بحرانی پایتخت
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن از ۱۲۹ به ۷۵ مورد خبر داد و گفت: مالکان ۳۰ درصد از این ساختمان‌های ناایمن تاکنون هیچ اقدامی برای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, مهدی بابایی، با بیان اینکه سال قبل از ۱۲۹ ساختمان ناایمن به عدد ۷۵ ساختمان رسیدیم، اظهار کرد: برنامه ما این است که با پیگیری مناطق ۲۲ گانه این آمار را ظرف ۶ ماه به صفر برسانیم. کار سختی داریم اما مناطق پیگیری‌های لازم را دارند.

وی همچنین تصریح کرد: برنامه این است که در سال جاری، ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن به طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است تعداد ۱۲۹ ساختمان نا ایمن بحرانی به صفر برسد، یادآور شد: این را هم باید در نظر بگیریم که سالیانه هزار ساختمان پرخطر نیز باید ایمن‌سازی شوند. در همین راستا سال گذشته هزار ساختمان تأییدیه ایمنی گرفتند و امسال نیز با توجه به برنامه چهارم توسعه، بیش از این تعداد در دستور کار قرار گرفته است؛ چراکه برخی حوادث در همین ساختمان‌ها رخ داده است که از جمله می‌توان به حادثه کلینیک سینا اطهر اشاره کرد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده در جلسه اخیر کمیته ایمنی در منطقه ۲ تمام مراکز درمانی مورد بازدید قرار گرفته بودند. به طوری که بیش از ۷۰ درصد تأییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی دریافت کرده و ۳۰ درصد نیز در حال اقدام برای اخذ تأییدیه بودند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=17156
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.