• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

کارنامه دوساله شهرداری تهران نویدبخش روزهای بزرگ

  • کد خبر : 7302
کارنامه دوساله شهرداری تهران نویدبخش روزهای بزرگ
آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه فرهنگی، ورزشی و تفرجگاهی(مجموعه فرهنگی گلابدره، مجموعه ورزشی ازگل و مجموعه تفرجگاهی خرگوش دره) در شهرداری منطقه یک صبح امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور در این منطقه برگزار شد.

به گزارش وطن شهر، رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران: پروژه هایی که امروز آغاز به کار می کنند، پروژه هایی موثر و ارزشمندی هستند که پیامدهای مثبت آن مستقیما برای شهروندان است. برخی از برنامه ها جنبه پشتیبانی دارد، اما پروژه هایی مانند پروژه های امروز به صورت مستقیم کام مردم را شیرین می کند.

سه کار ارزشمند نیز در هفته گذشته انجام شده است. در حال حاضر در متروی تهران ۱۳۰۰ واگن داریم که مدیریت شهری ششم موفق شد، بعد از ۱۰ سال معطل ماندن، قرارداد خرید بیش‌ از ۷۰۰ واگن مترو را منعقد کنند.

همچنین خرید ۱۵۰۰ اتوبوس در دستور کار است که قراردادهای آن منعقد شده، تهران‌ در حال حاضر حدود ۲هزار اتوبوس فعال دارد و اگر این ۱۵۰۰ دستگاه اضافه شود، کار بزرگی است.

برخی ها یاس و ناامیدی را القا می کنند و برخی دیگر نیز عملکرد این دوره از مدیریت شهری را با عملکرد درخشان مدیریت شهری اسبق در یک دوره چندساله مقایسه می کنند اما باید در نظر داشته باشیم که این اتفاقات ظرف دوسال انجام شده و نویدبخش کارهای بزرگی است که انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7302
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.