• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
دبیر قرارگاه اجتماعی:

چرایی انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور

  • کد خبر : 5197
چرایی انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران درباره چرایی و فواید انتخاب علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در مدیریت آسیب های اجتماعی شهر تهران توضیح داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران دیگر چالش نیستند بلکه به یک بحران بزرگ تبدیل شده‌اند که برخورد و کاهش آن نیازمند هم افزایی تمام دستگاهها، سازمان ها، نهادها و … است. موضوعی که مورد توجه احمد احمدی صدر، دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران قرار گرفته است و به همشهری می‌گوید: «شهرداری تهران با تشکیل قرارگاه اجتماعی توانست در کمتر از ۸ ماه، ۹ مرکز یاور شهر ظرفیتی برای پذیرش معتادان صغر و کبر سنی، بیماران زخم باز، عفونی، زنان اعصاب و روان و… فراهم کند. پیش از این شهرداری کارها را به صورت خواهشی و تمنایی پیش می‌برد اما با تصمیم رئیس جمهور از این پس قطعا پیگیری کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود. چرا که دستگاهها متولی در حوزه آسیب اجتماعی موظف‌اند به وظایف خود عمل کنند و در نهایت هم به شهردار تهران گزارش دهند.»

«زاکانی» دستیار ویژه رئیس جمهور در مدیریت آسیب‌های اجتماعی شد

مدیریت شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نگاه عمیق‌تری خواهد داشت و به گفته این مقام مسئول قرار است از طریق هم افزایی و همدلی تمام دستگاه‌ها علاوه بر ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد با خرده و عمده فروشان مواد مخدر هم در دستور قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5197
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.