• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

پیگیری تامین مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱

  • کد خبر : 12611
پیگیری تامین مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱
رفع نیازهای جدی عمرانی و ترافیکی منطقه ۲۱ با تاکید بر رفع نیازهای حمل و نقلی در نشست صمیمانه رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین منطقه۲۱، بررسی شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ گزارشی درباره مشکلاتی همچون کمبود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، مترو، BRT  و… در سطح منطقه و مشکلات ترافیکی، همجواری صنعت و سکونت، همجواری با فرودگاه که باعث محدودیت‌هایی جهت ساخت و ساز در محله گلها در منطقه شده است ارائه داد.

“سید جعفر تشکر هاشمی” عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ادامه بیان کرد: معتمدین سرمایه بزرگ محلات منطقه هستند و باید از تفکر و اندیشه این افراد استفاده کنیم. وی بازنگری روی خطوط پیشنهادی حمل ونقل را یادآوری کرد و بیان داشت: که منطقه ۲۱ در خصوص حمل ونقل نیاز به توجه خاصی دارد و باید پاسخ این نیاز شهروندان را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهیم.

وی با قدردانی از شهردار و معاونین منطقه ۲۱ در پیگیری و اجرای به موقع طرح های عمرانی و ترافیکی این منطقه تاکید کرد:  رفع نیازهای حمل و نقلی در تهران نیاز به پیگیری های جدی و کار شبانه روزی دارد.

در پایان این نشست معتمدین محلات ۱۳ گانه انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند و ضمن تشکر از عملکرد شهردار و معاونین منطقه، خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه شدند.

شایان ذکر است؛ “سید جعفر تشکری هاشمی” با حضور در منطقه ۲۱ به همراه “محمدرضا پوریافر” شهردار و مدیران شهرداری این منطقه با محوریت بررسی مسائل و مهمترین اقدامات اجرایی در حوزه ترافیک و عمرانی صورت گرفته از منطقه ۲۱ بازدید بعمل آوردند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=12611
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.