• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول بزرگراه شهید بروجردی تهران

  • کد خبر : 6248
پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول بزرگراه شهید بروجردی تهران
سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از پیشرفت ۹۸ درصدی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایلنا، مهدی صداقتی با اشاره به اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت در تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید بروجردی گفت: روکش نهایی آسفالت و خط‌کشی مسیر در بخش حد فاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا پل ۴۵ متری کن انجام شده و این در حالی است که اجرای روکش نهایی آسفالت در مسیرهای تندروی بخش حدفاصل پل مختاری تا محدوده میدان جانبازان نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، عملیات اتصال مسیرهای کندرو به پل‌ها و معابر مجاور را در مرحله نهایی عنوان کرد و یادآور شد: عملیات زیرسازی و سپس اجرای بتن غلتکی در مسیر کندروی شمالی محدوده خیابان جانبازان به‌زودی به اتمام می‌رسد تا در نهایت مسیرهای کندروی شمالی و جنوبی آماده اجرای روکش نهایی آسفالت شود.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه از اجرای درزهای انبساط در پل‌های تقاطع رودخانه کن خبر داد و گفت: اجرای عملیات تکمیل عرشه در پل تقاطع خیابان مختاری نیز ادامه دارد، اگرچه بهره‌برداری از این پل منوط به اجرای طرح تفصیلی در آینده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صداقتی با اعلام تکمیل زیرساخت‌های روشنایی در طول مسیر فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، عملیات اجرای ۶ هکتار فضای سبز به همراه نصب علایم و تابلوهای ترافیکی را در مراحل نهایی کار خواند.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است و از این رو پیش‌بینی می‌شود این معبر ۳۷۰۰ متری تا پایان شهریورماه تقدیم شهروندان شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6248
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.