• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
حق لطفی در جلسه کنترل پروژه خانه شهر خبر داد:

پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه خانه شهر

  • کد خبر : 9784
پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه خانه شهر
سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران از پیشرفت 72 درصدی پروژه خانه شهر خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مسعود حق لطفی، سرپرست سازمان عمرانی مناطق در جلسه کنترل پروژه ساختمان بلدیه ( خانه شهر) با اشاره به شروع فعالیت‌های عمرانی ساختمان بلدیه، اظهار داشت: احداث این ساختمان به منظور احیای بافت قدیمی شهر تهران در نظر گرفته شده است، پیش از این، اینجا ساختمان بلدیه بوده، در دوره پهلوی این ساختمان تخریب شده بود و با توجه به بافت تاریخی این محله، شهرداری تهران تصمیم گرفت این میدان را دوباره به سبک قدیمی‌اش احیا کند و در حال حاضر این ساختمان با زیربنای تقریبی ۱۸ هزار متر مربع و با همان سبک و معماری زمان قاجار در حال احیا است.

وی ادامه داد: این پروژه پیشرفت ۷۲ درصدی داشته است و با برنامه ریزی‌های انجام شده انشاالله برای شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به کاربری این ساختمان گفت: مجموعه سیاست گذاری انجام شده برای این پروژه، کاربری احیای بافت قدیم، موضوعات فرهنگی و همچنین موزه است.

حق لطفی با اشاره به نحوه نظارت بر ترمیم این ساختمان تصریح کرد: مشاور بر مبنای طرح و معماری ایرانی این طراحی را انجام داده و با همان سبک و سیاق گذشته خود ساخته شده است. این ساختمان مجموعاً در ۴ طبقه ساخته شده، دو طبقه منفی ۲ و ۲ طبقه همکف اول است.

براساس این گزارش در این جلسه که هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و برخی دیگر از مدیران ارشد شهر حضوری داشتند در خصوص روند پیشرفت پروژه بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9784
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.