• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
"حق لطفی" خبر داد:

پیشرفت مطلوب عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد

  • کد خبر : 10089
پیشرفت مطلوب عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد
سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد از پیشرفت مطلوب این پروژه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، “مسعود حق لطفی” سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از پروژه ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد در منطقه ۱۲ بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت روندپیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این بازدید ضمن اعلام پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی این پروژه خاطر نشان ساخت: فاز نخست این پروژه شامل تخریب، خاکبرداری، اجرای سازه نگهبان، فونداسیون، اسکلت بتنی و سفت کاری در مهرماه سال جاری به اتمام رسیده و پروژه وارد عملیات نازک کاری و تاسیسات در فاز دوم شده است.

“حق لطفی” قرار گرفتن پروژه در بافت فرسوده و ایمن سازی ساختمان های پیرامونی را از عواملی دانست که عملیات اجرایی را با پیچیدگی های خاصی مواجه ساخته بود و این سازمان را بر آن داشت تا رعایت کلیه اصول ایمن سازی و مهندسی را در دستور کار قرار دهد.

گفتنی است ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد با زیربنای ۴۷۵ مترمربع در ۴طبقه، شامل زیرزمین، همکف و طبقات اول و دوم با کاربری فرهنگی و آموزشی در حال تکمیل می باشد و بهره برداری از آن موجب افزایش سرانه فرهنگی و آموزشی در منطقه ۱۲ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=10089
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.