• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

پیش‌بینی ارائه متمم ۲۰۰ همتی بودجه در سال آینده

  • کد خبر : 16010
پیش‌بینی ارائه متمم ۲۰۰ همتی بودجه در سال آینده
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: بودجه مصوب شهرداری برای سال ۱۴۰۳ عددی بالغ بر ۱۵۱ همت بود، اما پیش‌بینی ارائه متمم ۲۰۰ همتی نیز در سال آینده انجام شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, امیر شهرابی، با اشاره به دو برابر شدن بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بودجه ۱۵۱ همتی در شورا تصویب شد، اما ارائه متمم ۲۰۰ همتی نیز برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های مستمر طرح «من شهردارم» ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: درمجموع نزدیک به ۷.۵ همت اعتبار برای پروژه‌های طرح من شهردارم (پروژه‌های مستمر و غیرمستمر) پیش‌بینی شده و احتمال اینکه اعداد آن در جداول تغییر کند، چندان نیست.

وی ادامه داد: بودجه مناطق در حوزه سرمایه‌ای رشد بسیار خوبی داشته و از ۷.۵ همت به ۲۰ همت رسیده است؛ لذا سال آینده فرصت بسیار خوبی برای مناطق است که با این میزان بودجه بتوانند عملکرد قابل توجهی در اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

شهرابی با تأکید بر اینکه مهمترین رویکرد شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۳ برنامه چهارم تحقق و پیشرفت شهر تهران است، تصریح کرد: ما برش سال سوم برنامه چهارم را برای تدوین بودجه در نظر گرفتیم. علت دو برابر شدن بودجه شهرداری این است که سهم برش سوم برنامه عدد بزرگی است و شهرداری و شورا اگر می‌خواستند به اهداف برش سوم برنامه برسند باید بودجه زیادی را ارائه و تصویب می کردند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16010
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.