• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

پس از ۱۰ سال، روشنایی به میدان حر بازگشت

  • کد خبر : 14344
پس از ۱۰ سال، روشنایی به میدان حر بازگشت
شهردار منطقه ۱۱ از تأمین و نصب کنتور برق و ادوات جانبی در میدان حر با هدف تأمین روشنایی این میدان، پس از گذشت ۱۰ سال خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با بیان اینکه میدان حر، طی ۱۰ سال گذشته، مشکل روشنایی داشت، گفت: متأسفانه کنتور برقی که روشنایی این میدان را تأمین می‌کرد، سال‌های پیش به سرقت رفته بود و این میدان مرکزی شهر را به میدانی تاریک تبدیل کرده بود.

موسوی با تأکید بر تأمین روشنایی فضاهای عمومی با هدف افزایش امنیت و بهینه‌سازی سیمای شهری افزود: مدیریت شهری منطقه با پیگیری‌های مستمر با اداره برق منطقه‌ای فارابی و جلب همکاری آن اداره، موفق شد با این مشکل را با نصب کنتور برق ۵۰ آمپر سه‌فاز حل کند.

وی همچنین بیان کرد: با نصب این کنتور هم روشنایی میدان حر تأمین شد و هم پس از این برای تأمین روشنایی پایه‌چراغ‌های رفیوژ میانی خیابان کارگر (حد فاصل میدان حر تا چهارراه لشکر) که در حال اجراست، مشکلی نخواهیم داشت؛ به این ترتیب که پس از حفاری و کابل‌کشی از میدان تا اول رفیوژ، کابل‌های برق در میدان حر، داخل زمین دفن و سپس به رفیوژ وصل می‌شوند تا پایه‌چراغ‌هایی که در این مسیر نصب می‌شود، روشن شوند.

 رضوی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ نیز عنوان کرد: کنتور برق ۵۰ آمپر ۳ فاز را اداره برق منطقه‌ای فارابی، ابتدای خیابان امام خمینی شرقی نصب کرده که جعبه این کنتور را ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۱ و کابل‌های برق آن را معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تأمین کرده‌اند.

وی در این زمینه توضیح داد: اداره برق این کابل‌ها را به صورت هوایی به شالتر برق وصل کرده و به این ترتیب، روشنایی به میدان حر بازگشت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14344
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.