• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024

پتروشیمی پردیس حامی بیست ‌و دومین نمایشگاه محیط زیست شد

  • کد خبر : 24324
پتروشیمی پردیس حامی بیست ‌و دومین نمایشگاه محیط زیست شد

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، شرکت پتروشیمی پردیس یکی از بزرگترین شرکت‌های پتروشیمی ایران  و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اوره  در جهان با توجه به فعالیت‌های گسترده زیست‌محیطی خود و تلاس در جهت حفظ زیست بوم منطقه حامی نمایشگاه محیط زیست تهران شده است.

شرکت پتروشیمی پردیس در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مناطق پیرامونی، در سال ۱۴۰۰ طی تفاهم‌نامه ای به ارزش ۱۷ میلیارد ریال با سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان حامی جنگل های حرا در استان بوشهر معرفی شد و در راستای حفظ و توسعه این گونه گیاهی در استان بوشهر تا امروز تلاش نموده است.

کاشت بیش از ۳۰ هزار نهال حرا در استان بوشهر، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی در راستای حمایت از جنگل های حرا، پایش‌های فیزیکی و شیمیایی فصلی ۵ تالاب اصلی استان بوشهر و عقد قرارداد با دانشگاه‌ها جهت بررسی روند تغییرات میزان رواناب ورودی به تالاب نایبند از جمله اقدامات موثر این واحد صنعتی دوستدار محیط زیست است.

پتروشیمی پردیس برای تداوم برنامه‌های حمایتی خود از اکوسیستم جنگل‌های حرا و تالاب‌های استان بوشهر، امسال برای مدت سه سال دیگر با مبلغی در حدود ۳۵ میلیارد ریال تفاهمی با سازمان حفاظت محیط زیست به امضا رسانید.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست  ۲۹ آبان لغایت ۲ آذر در شهر نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24324
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.