• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

پاسخ صریح به شایعات پیرامون قرارداد شهرداری تهران با چین

  • کد خبر : 17693
پاسخ صریح به شایعات پیرامون قرارداد شهرداری تهران با چین
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با شایعه‌های مطرح شده پیرامون قرارداد شهرداری تهران با چین، گفت: برخی دل به ناامید کردن مردم بسته‌اند. ما صادقانه کار می‌کنیم، زیر بار این مسئولیت رفته‌ایم تا بتوانیم فارغ از گفتمان شعاری در عمل، موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شویم.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری  آنلاین،‌ محسن هرمزی در صحن شورای شهر تهران گفت: اتفاقی شب گذشته رقم خورد، در همین راستا من صحبتی با مردم دارم. در این رابطه باید بگویم که یک مافیایی در حوزه خودرو وجود دارد، من می‌توانم مستند در این رابطه گزارش بدهم. در کنار این مافیا، برخی دل به ناامید کردن مردم بسته‌اند. ما صادقانه کار می‌کنیم و زیر بار این مسئولیت رفته‌ایم تا بتوانیم فارغ از گفتمان شعاری در عمل موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شویم.

او افزود: توجه خاص این دوره مدیریت شهری به موضوع حمل و نقل شهری است اما در این مسیر با هجمه‌های مختلفی مواجه شده‌ایم، برخی می‌خواهند این اقدامات انجام نشود. در همین راستا باید قبول کنیم در زمانی که خواهان واردات با حجم بالایی ناوگان پاک هستیم، باید هم افزایی میان شورای شهر، دولت و شهرداری رقم بخورد. با این همکاری امیدواریم که در این مسیر موفق باشیم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=17693
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.