• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

پاسخگویی به سوالات حقوقی شهروندان توسط مترو تهران

  • کد خبر : 1706
پاسخگویی به سوالات حقوقی شهروندان توسط مترو تهران
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی هم‌زمان با فرارسیدن هفته قوه‌ قضاییه در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب با تأکید بر ضرورت و نیاز به افزایش سطح آگاهی حقوقی شهروندان گفت: به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران هم‌زمان با هفته قوه قضاییه پایگاه‌های مشاوره رایگان با عنوان” یاوران  عدالت”  با همکاری معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و  سازمان بسیج حقوقدانان و کانون حقوقی خادمیاران رضوی در ایستگاه‌های مترو تهران با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی مسافران شهر زیرزمینی برپا می‌شود.

نقیب تصریح کرد: این طرح با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها و با هدف ارتقاء سطح آگاهی حقوقی مسافران در کلان شهر زیرزمینی برپا  اجرا می‌شود.

همچنین، کارشناسان این طرح از تاریخ ۴ لغایت ۷ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در ایستگاه‌های میدان شهدا، نیرو هوایی، امام خمینی(ره)، میدان انقلاب اسلامی، میدان آزادی، دانشگاه علم و صنعت، تهرانپارس، بهارستان، شادمان، مهدیه، تجریش، پیروزی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید نواب صفوی، میدان صنعت، هلال احمر، کمیل و رودکی پاسخگوی سوالات حقوقی شهروندان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=1706
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.