• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

پارک شهدای خدمت از محل جرائم قطع درخت تامین هزینه شده است

  • کد خبر : 19671
پارک شهدای خدمت از محل جرائم قطع درخت تامین هزینه شده است
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارک شهدای خدمت یکی از نمونه‌هایی است که از محل جرائم قطع درخت ایجاد شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در آیین افتتاح بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ که صبح امروز – ۱۹ خرداد ۱۴۰۳- در یکصد و بیست و پنجمین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که درختی را قطع کنند مطابق مصوبه شورا باید جریمه شوند و حتی این جرایم می تواند به زندان نیز بینجامد. در دوره چهارم مصوبه ای داشتیم که جرایمی که از این محل اخذ می‌شود مستقیما به سازمان بوستان‌ها واریز شود و این سازمان می تواند در نقاطی که کمبود فضای سبز داریم تملکاتی را داشته باشد و فضای سبز و پارک های عمومی ایجاد کند و  پارک شهدای خدمت یکی از نمونه هایی است که از طریق محل این جرائم ایجاد شده است.

وی افزود: میزان ۲.۹ مترمربع سرانه فضای سبز برای این منطقه کم است و امیدواریم سرانه این منطقه و مناطق ۱۱ و ۱۲ در بخش فضای سبز نیز ارتقا یابد. امیدواریم این پروژه ها برای مردم منطقه خیر باشد و آسایش و آرامش منطقه را در پی داشته باشد.

چمران در خصوص امتداد پروژه یادگار امام (ره) هم تاکید کرد: از سال ۸۲ به دنبال تکمیل آن بودیم و امیدواریم امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران هم در این برنامه در ارتباطی ویدئو کنفرانسی اظهار کرد: سوله تفکیک از مبدأ که به صورت نوماند و بر بستر نرم افزار و به صورت هوشمند امروز در منطقه ۱۰ افتتاح می شود با مساحت ۷۵۰ متر مربع در کمتر از ۷ ماه آماده شده است و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهید منطقه ۱۰ تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19671
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.