• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در "سی و ششمین" جلسه کنترل پروژه عنوان شد:

وضعیت مطلوب پروژه‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مطابق با سامانه کنترل پروژه

  • کد خبر : 13255
وضعیت مطلوب پروژه‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مطابق با سامانه کنترل پروژه
در "سی و ششمین" جلسه کنترل پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری آخرین وضعیت پروژه های سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ” سی و ششمین” جلسه کنترل پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری با حضور “مسعود حق لطفی” مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و معاونان و مدیران این سازمان تشکیل و آخرین وضعیت پروژه های سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه روند، موانع و مشکلات اجرایی کلیه پروژه های دارای بودجه و اعتبار و دارای تفاهم نامه با دیگر سازمان ها، شرکت ها و مناطق شهرداری تهران به همراه آخرین وضعیت این پروژه ها در سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درخصوص پی گیری وصول مطالبات و به روز رسانی صورت وضعیت ها از سوی “مسعود حق لطفی” مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران دستوراتی در راستای تسریع امور صادر شد.

“حق لطفی” در این جلسه ضمن اعلام رضایت از روند مطلوب پیشرفت پروژه های سازمان در سال جاری اظهار داشت: تا نیمه دی ماه امسال موفق به ثبت پیشرفت فیزیکی ۶۶ درصدی پروژه ها، نسبت ۱۰۳ درصدی ثبت صورت وضعیت ها و ۶۵ درصدی ثبت هزینه ها در سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران شدیم که این موضوع موید عملکرد موفق سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ۱۰ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ می باشد.

گفتنی است این جلسه، سی و ششمین جلسه از جلسات ادواری کنترل پروژه در دوره جدید مدیریت شهری، نوزدهمین جلسه در سال جاری و پانزدهمین جلسه با حضور “مسعود حق لطفی” مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران بود که اختصاص به بررسی آخرین وضعیت پروژه های سازمان در ۱۰ ماهه نخست امسال داشت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=13255
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.