• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ورود ۹۷ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران

  • کد خبر : 7567
ورود ۹۷ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹۷ دستگاه اتوبوس پس از ایام اربعین وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران شده‌اند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز یکصد و هفتاد و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران درباره دستور کار جلسه امروز گفت: در این جلسه نطق پیش از دستور یکی از اعضا قرائت خواهد شد و همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در جلسه امروز گزارش اقدامات در ایام اربعین را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در جلسه امروز چگونگی برخورد با املاکی که در اختیار نهادها و افراد قرار گرفته است، در قالب لایحه‌ای رسیدگی خواهد شد و همچنین دو گزارش حسابرسی نیز بررسی می‌شود.

چمران با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از مهر و تلاش این ستاد برای انجام اقدامات لازم، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل ترافیک و تردد روان شهروندان در این ستاد تدابیری اندیشیده شد، اما ترافیک ابتدای مهر را روز گذشته و امروز شاهد بودیم که شرایط مناسبی ندارد.

وی با بیان این که ۹۷ دستگاه اتوبوس پس از ایام اربعین وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران شده‌اند، تصریح کرد: دو گروه ۴۰ دستگاهی نیز تحویل گرفته شده است که به ناوگان اضافه می‌شود.

چمران با اشاره به ارائه پیشنهاد ساخت میدان قرآن به جای دروازه قرآن، گفت: قرار بر این شد جلسات برای بررسی این موضوع ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر این که هنوز فضاها برای ساخت آرامستان جدید تهران نهایی نشده است، یادآور شد: در غرب، شرق، شمال و شمال غرب فضاهایی پیش‌بینی شده است تا شهروندان ناچار نشوند فقط به بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: هنوز مطالعات احداث تراموا در تهران نهایی نشده و قرار بر این است که جلسات بررسی طرح همچنان ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7567
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.