• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

همایش “خانواده خشنود” در فرهنگسرای خانواده

  • کد خبر : 20879
همایش “خانواده خشنود” در فرهنگسرای خانواده
همزمان با هفته ملی خانواده، همایش "خانواده خشنود" با حضور اساتید مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۸ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، در همایش “خانواده خشنود” غلامعلی افروز مدرس دانشگاه تهران، محسن بنی هاشمی عضو هیئت علمی دانشگاه، ناصرالدین کاظمی نایب رئیس انجمن علمی کودکان استثنایی و فرشته یاقوتی مشاور و روانشناس به سخنرانی پیرامون ویژگی های خانواده خشنود، عوامل موثر بر خانواده خشنود، چگونگی دستیبابی به خشنودی در بین اعضای خانواده و … می پردارند.

شناخت انتظارات، بیان آنها و تلاش برای تحقق آن در حد اعتدال از جمله مسائلی است که باعث ایجاد خشنودی در بین اعضای خانواده می‌شود.

این همایش به همت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا با همکاری فرهنگسرای خانواده، رسانه سلامت روان ایران، موسسه فرهنگی تربیتی تحکیم خانواده، کلینیک روانشناسی هیجان اندیشه و شهرداری منطقه ۶ برگزار می شود.

گفتنی است به شرکت کنندگان در همایش ” خانواده خشنود” گواهی معتبر اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی واقع در یوسف‌آباد- خیابان بیست و یکم- بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20879
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.