• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

هرس درختان معابر منطقه ۱۴ در محدوده تابلوهای ترافیکی

  • کد خبر : 9006
هرس درختان معابر منطقه ۱۴ در محدوده تابلوهای ترافیکی

شهردار منطقه ۱۴ از افزایش ایمنی ترافیکی در محورهای عبوری منطقه به عنوان اولویت فعالیت‌های شهری در راستای کاهش تصادفات و مخاطرات ترافیکی خبر داد. به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با اشاره به عملیات اجرایی بازشدن گره های ترافیکی با نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی […]

شهردار منطقه ۱۴ از افزایش ایمنی ترافیکی در محورهای عبوری منطقه به عنوان اولویت فعالیت‌های شهری در راستای کاهش تصادفات و مخاطرات ترافیکی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با اشاره به عملیات اجرایی بازشدن گره های ترافیکی با نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی محوری خیابان‌ها گفت: در این راستا همچنین هرس شاخه های درختان مانع دید تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی جهت افزایش ضریب ایمنی معابر و شریانهای عبوری منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه ۵۸۰ اصله درخت مانع دید در محدوده تابلوهای راهنمایی و رانندگی توسط تیم کارشناسان فضای سبز در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات هرس شده است، افزود: طی بازدید های مستمر، تابلوهای کم دید احاطه شده توسط شاخه های درختان شناسایی و اقدامات لازم در جهت افزایش دید، تسهیل در عبور و مرور و نیز کاهش تصادفات رانندگی صورت می گیرد.

یزدی در ادامه با اشاره به انجام عملیات هرس زمستانه درختان عنوان کرد: برای حفظ و نگهداری درختان فعالیت های رسیدگی به فضای سبز از جمله حذف شاخه های خشک، آفت زده و بیمار، جوان سازی درختان و تحریک به شاخه زایی، رفع خطر و حذف شاخه های خطرساز و رفع مانع دید ترافیکی و فرم دهی و اصلاح اندام های هوایی گیاه در شش ماهه دوم سال علاوه بر بوستان ها در بزرگراه های منطقه انجام می شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9006
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.