• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
مدیرعامل سازمان آتش نشانی

نیازمند کمک برای خرید تجهیزات آواربرداری هستیم

  • کد خبر : 4407
نیازمند کمک برای خرید تجهیزات آواربرداری هستیم
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر لزوم خریداری تجهیزات آواربرداری برای آتش نشانی شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، قدرت الله محمدی در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جزئیات حادثه ریزش ساختمان در محدوده خلازیر که منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی و همچنین دو نفر از نیروهای شهرداری تهران شد، گفت: عملیات با حضور ۱۸۶ نفر از نیروها و ۱۵ ایستگاه با همه امکانات پس از ۲۵ ساعت در ساعت ۱۳ ظهر روز گذشته به اتمام رسید. البته همزمان با این حادثه شاهد رخ دادن حادثه انفجار در محدوده جوانمرد قصاب نیز بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در آن حادثه نیز ۱۳ نفر نجات پیدا کردند و متأسفانه یک نفر در بیمارستان فوت کرد.

او تأکید کرد: امکانات ما در تهران بیشتر به سمت اطفاء حریق سوق پیدا کرده و در خصوص موضوع آواربرداری نیازمند کمک هستیم؛ البته باید متولی این حوزه نیز معرفی شود و از سوی دیگر تجهیزات آواربرداری برای آتش نشانی شهر تهران خریداری شود. در آبادان نیز به این تجهیزات نیاز داشتیم که نبود و حدود پنج روز درگیر بودیم که یک بیل مکانیکی از گمرک آزاد شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4407
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.