• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

نوسازی و بهسازی تابلوهای نامگذاری معابر و میادین منطقه ۲۲

  • کد خبر : 20618
نوسازی و بهسازی تابلوهای نامگذاری معابر و میادین منطقه ۲۲
معاون شهردار منطقه ۲۲ از به‌روزرسانی، نصب و تعویض تابلوهای معابر محلی و میادین این منطقه خبر داد و گفت: عملیات نوسازی این تابلوها هم اکنون به همت اداره زیباسازی منطقه انجام شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوهای معابر و میادین شهری اظهار کرد: به منظور استانداردسازی و ایمن سازی، نوسازی و فضاسازی طبق دستورالعمل سازمان زیباسازی، نسبت به تعویض تابلوهای معابر و میادین و همچنین نصب تابلوهای چدنی در تیرماه سال جاری توسط اداره زیباسازی این منطقه اقدام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: در این راستا با یک برنامه‌ریزی مناسب تابلوهای ورودی معابر سوم غربی و شهید خان محمودی و نیوجرسی‌های خیابان‌های شهرکی نوسازی و مرمت و همچنین در زیر گذر شهرک پیکان شهر علائم تعویض و نصب شد.

وی افزود: این عملیات در ادامه خدمات رسانی و مناسب سازی معابر و همچنین سهولت تردد شهروندان نصب شده و با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده خواهد شد و در تلاش هستیم با امکان سنجی معابر نواحی شش‌گانه منطقه، زمینه تسهیل تردد و رضایتمندی شهروندان را از مجموعه شهری فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20618
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.