• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

نهضت حذف شیشه در سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس در منطقه ۲۲

  • کد خبر : 14731
نهضت حذف شیشه در سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس در منطقه ۲۲
شهردار منطقه ۲۲ گفت: با توجه به اهمیت حمل و نقل عمومی و همچنین ترغیب شهروندان برای استفاده از اتوبوهاس شهری به عنوان یکی از در دسترس‌ترین مدهای حمل و نقلی، شهرداری منطقه ۲۲ در سال جاری نسبت به رسیدگی به وضعیت سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس به صورت جدی اقدام کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اشاره به نقش و اهمیت استفاده از اتوبوس جهت کاهش آلودگی هوا، وقت و هزینه های شهروندان، نگهداشت سرپناه ها را از جمله موضوعات مهم حوزه حمل و نقل و ترافیک  شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد.

وی در این باره اظهار کرد: در بحث نگهداشت سرپناه‌های اتوبوس در منطقه ۲۲ پیگیر دو موضوع مهم هستیم. نخست اینکه در ۲۱۵ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه جاهایی که امکان برداشت و حذف شیشه بود، اقدامات خوبی صورت گرفت و جایگزینی ورق‌های پانچ به جای شیشه تاثیر بسیار خوبی چه در نگهداشت ایستگاه‌ها و چه کاهش هزینه‌ها داشت و به این واسطه خطراتی که شیشه می‌تواند برای سلامتی شهروندان داشته باشد نیز مرتفع شد.

نصرتی اضافه کرد: ضمن اینکه نصب استیکرهای آموزشی باعث شد تا ایستگاه‌های اتوبوس منطقه به لحاظ ظاهری سر و شکل مقبولی به خود بگیرند و فضای ایستگاه را دل‌نشین و جذاب کنند.

وی با بیان اینکه ۱۹۴ سرپناه ایستگاه اتوبوس در منطقه ۲۲ وجود دارد، گفت: بحث رسیدگی به ایستگاه‌ها، نظافت، رفع نقص سازه، شیشه، نقشه، استیکر، روشنایی، رنگ آمیزی، تابلو به صورت مرتب انجام و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14731
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.