• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
از شهر چه خبر؟

نمایشگاه شهر آفتاب از رکود خارج شد

  • کد خبر : 6346
نمایشگاه شهر آفتاب از رکود خارج شد

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، معاون امور نمایشگاهی و بازرگانی و عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین انجمن تولیدکننگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب با بهره گیری از مدرن ترین استانداردهای جهانی ساخته شده گفت: در چند سال اخیر به دلیل شیوع کرونا، شهر آفتاب با رکود مواجه شده بود اما امروز خوشبختانه از این رکود خارج شده ایم و به فضای پایداری رسیده ایم.

فرشید مهرشاد افزود: این مجموعه فراتر از یک شهر نمایشگاهی در یک ضلع از هاب اقتصادی جنوب شهر تهران و حرکت به سمت توسعه اقتصادی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دستگاه های دولتی و سازمانی کشور موظف به انجام مأموریت هستند و اقدامات انجام شده بر حسب وظیفه است، اما بهتر این است که انجام وظیفه چرخ صنعت را در کشور بچرخاند و ریل گذاری صورت بگیرد.

مهرشاد خاطرنشان کرد: این ریل گذاری به معنای برداشتن موانع از پیش روی تجار و فعالان عرصه تجارت، تولید و بازرگانی است و امیدواریم شعار «در آرامش تجارت کنید» را عملیاتی کنیم و شرایطی فراهم شود تا بازرگانان بتوانند به معنای واقعی با آرامش تجارت کنند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6346
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.