• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
چمران:

نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است

  • کد خبر : 9740
نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است
رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعا مشکل نمایشگاه بین‌المللی را حل می‌کنیم، گفت: این نمایشگاه ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از انتخاب, مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، به حضور فرماندار تهران در شورا اشاره کرد و گفت: قبلا فرمانداران زیاد به شورا می‌آمدند اما متأسفانه در این دوره فرصت نشد و با هماهنگی‌های صورت گرفته امروز قیومی فرماندار تهران میهمان شورای شهری‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز مسائل حریم، نمایشگاه بین‌المللی، بحث انتخابات و … مکطرح می‌شود گفت: مباحث مختلف شهری امروز با فرماندار در میان گذاشته می‌شود.

رئیس شورای شهر در خصوص انتقال نمایشگاه بین‌المللی از تهران گفت: به نظرم رسانه‌ها هم در ایان زمینه کوتاهی کرده‌اند. البته چند وقت پیش دیدم که صدا و سیما از مردمی که در ترافیک مانده بودند گزارش تهیه کرده بود و برخی می‌گفتند ساعت‌ها در ترافیک گرفتار بودند باید ارتباط بین مردم و رسانه‌ها و همچنین رسانه‌ها و مردم قوی‌تر باشد.

چمران ادامه داد: راهبندان نمایشگاه بین‌المللی را خودمان به وجود آورده‌ایم و باید برطرف کنیم و قطعا دوستان در فرمانداری و استانداری هم کمک می‌کنند چندی پیش استاندار تهران در جلسه‌ای که با رئیس نمایشگاه داشتند این مسائل را مطرح کردند ولی شاید منابع و منافع مالی هنوز اجازه نمی‌دهد که گردانندگان نمایشگاه سر عقل بیایند. قطعا و یقینا مشکل نمایشگاه را حل می‌کنیم.

وی در خصوص میزان بدهی نمایشگاه بین‌المللی به شهردار تهران گفت: ۳۱ هزار میلیارد شهرداری از نمایشگاه بین‌المللی طلب دارد.

چمران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نهضت پارکینگ‌سازی گفت: امتیازاتی به پارکینگ‌سازی داده می‌شود اما متأسفانه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با جای استفاده از پارکینگ دوبله پارک کنند و جریمه شوند ولی به پارکینگ نروند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9740
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.