• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در حاشیه بزرگراه شهید خرازی

  • کد خبر : 20009
نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در حاشیه بزرگراه شهید خرازی
شهردار منطقه۲۲ از نصب دیوار صوتی در راستای کاهش آلودگی‌های صوتی در حاشیه بزرگراه شهید خرازی در محدوده شهرک لاله خبر داد و گفت: این اقدام با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و از سوی سازمان ترافیک شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی در حاشیه بازدید از پروژه های توسعه محله ای محدوده ناحیه یک این محدوده به همراه مدیران شهری منطقه از اتمام نصب و مرمت دیوار صوتی حاشیه جنوبی بزرگراه شهید خرازی داشت؛ اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست های ساکنان شهرک لاله، با هماهنگی‌‎های به عمل آمده مرمت و بازسازی دیوار صوتی در این شهرک و در حاشیه بزرگراه شهید خرازی به اجرا در آمد.

وی افزود: این دیوار صوتی به طول ۳۰۰ متر مربع انجام شد و همچنین مرمت بخشی از دیوار صوتی محور بزرگراه شهید خرازی در محدوده شمالی این بزرگراه در محله آبشار تهران نیز صورت گرفته است.

نصرتی بهسازی و مرمت دیوار صوتی را یکی از مطالبات شهروندان ساکن در حاشیه بزرگراه ها عنوان کرد و یادآور شد: دیوارهای صوتی، سازه‌های محکم و مقاومی هستند که میزان صدا را با ایجاد مانعی بین گیرنده صوت و منبع تولیدکننده آن کاهش می‌دهند.

شهردار منطقه عنوان کرد: در همین رابطه و به علت تردد هزاران خودرو به صورت روزانه در بزرگراه شهید خرازی با هدف کاهش آلاینده های صوتی دیوار صوتی در این شهرک نصب شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20009
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.