• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
به میزبانی شهرداری منطقه۹؛

 نشست هماهنگی مسئولین ورزش بانوان مراکز شهرداری‎های استان‎ها برگزار شد

  • کد خبر : 22398
 نشست هماهنگی مسئولین ورزش بانوان مراکز شهرداری‎های استان‎ها برگزار شد
نشست هماهنگی مسئولین ورزش بانوان شهرداری‎های مراکز استان‎ها به منظور برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و فرزندان پرسنل، به میزبانی شهرداری منطقه۹ برگزار شد
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ با هدف هماهنگی جهت اجرای المپیاد فرهنگی-ورزشی شهید باکری ویژه کارکنان و فرزندان پرسنل، نشست هماهنگی مسئولین ورزش بانوان مراکز شهرداری‎های استان‎ها در سالن کنفرانس شهرداری منطقه۹  برگزار شد.
در این نشست پیرامون تبادل افکار و تجربیات و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری اولین دوره المپیاد مذکور، بررسی نحوه فرآیند برگزاری مسابقات ورزشی برای فرزندان کارکنان، تصویب تقویم همایش‏های ملی ورزشی خانوادگی در مناسبت‎های ملی و مذهبی و انتخاب اعضای کارگروه فرهنگی، اجرایی و فنی المپیاد برای حوزه بانوان بررسی و با ۸ مصوبه به کارخود پایان داد.
لازم به ذکر است اهم موضوعات مطرح شده در نشست مذکور، برگزاری مسابقات ورزشی بانوان در مرحله منطقه‎ای و نهایی به صورت متمرکز در سه شهر، برگزاری دومین نشست بانوان قبل از پایان مردادماه و ارائه پیشنهادات برای بسته فرهنگی بود.
همچنین در پایان از خانم سروه قادر خانزاده شهردار بانه جهت برگزاری مسابقات مرحله استانی کردستان با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=22398
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.