• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

نخستین تجربه مدیریتی ۱۴دانش آموز در منطقه ۱۸

  • کد خبر : 9212
نخستین تجربه مدیریتی ۱۴دانش آموز در منطقه ۱۸

بیست وسومین دوره از انتخابات شهرداران مدرسه همچون سنوات گذشته با مشارکت پرشور دانش‌آموزان و نقش پررنگ مدیران شهری و اداره آموزش و پرورش در منطقه ۱۸ برگزار شد. به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی بیست وسومین دوره از انتخابات شهرداران مدرسه که مراسم پایلوت آن با […]

بیست وسومین دوره از انتخابات شهرداران مدرسه همچون سنوات گذشته با مشارکت پرشور دانش‌آموزان و نقش پررنگ مدیران شهری و اداره آموزش و پرورش در منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی بیست وسومین دوره از انتخابات شهرداران مدرسه که مراسم پایلوت آن با حضور امیری مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، معاونین شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه به میزبانی آموزشگاه دخترانه کوثر در محله ولیعصر جنوبی برگزار شده بود، دانش آموزان پس از شناخت نامزدها و استماع برنامه های آنها به پای صندوق رأی آمده و فرد منتخب خویش را برگزیدند.

برپایه این گزارش، در این دوره از انتخابات شهردار مدرسه، تعداد ۱۴ شهردار و تعداد ۶ معاون برای ۱۴ مدرسه برگزیده و حکم فعالیت تعداد ۱۰شهردار مدرسه نیز بدلیل حضور دانش آموز در همان مقطع تحصیلی و عملکرد مناسب در سال گذشته مجددا” تمدید شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9212
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.