• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

مهلت یک ماهه پاساژ «علاالدین» برای ایمن سازی

  • کد خبر : 8493
مهلت یک ماهه پاساژ «علاالدین» برای ایمن سازی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از مهلت یک ماهه به مالک پاساژ «علاءالدین» برای ایمن‌سازی خبر داد. به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا, سید محمد موسوی در این خصوص گفت: طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی و نظریه کارشناسان؛ پاساژعلاءالدین از ساختمانهای نا ایمن پرخطر و پُرتردد شهر تهران است. وی افزود: تاکنون برای ایمن‌سازی، […]

شهردار منطقه ۱۱ تهران از مهلت یک ماهه به مالک پاساژ «علاءالدین» برای ایمن‌سازی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا, سید محمد موسوی در این خصوص گفت: طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی و نظریه کارشناسان؛ پاساژعلاءالدین از ساختمانهای نا ایمن پرخطر و پُرتردد شهر تهران است.
وی افزود: تاکنون برای ایمن‌سازی، اخطارهای متعددی به مالک و ذی‌نفعان این پاساژ پرخطر از سوی شهرداری ابلاغ شده است و مالک در جلسات متعدد و در حضور مقام قضایی متعهد به اجرای کامل دستورالعمل‌های آتش نشانی، ایمن سازی نما، سبک سازی و تعیین تکلیف پارکینگ‌های این مجموعه پر تردد شده است.

شهردار منطقه۱۱ با اشاره به جلسه هفته گذشته شهردار منطقه با مالک پاساژ علاءالدین با حضور مقام قضایی و تذکر برای ایمن سازی ساختمان، تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته به مالک پاساژ مهلت یک ماهه ای داده شد تا نسبت به ایمن سازی ساختمان اقدام کند و وی نیز متعهد شد تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

موسوی تأکید کرد: موضوع ایمن سازی ساختمان‌ها در راستای دستیابی به شهر ایمن و ‌حفظ جان شهروندان جزو دغدغه ها و اولویت‌های مدیریت شهری است؛ لذا عدم اقدام مؤثر از سوی مالکان ساختمان‌های ناایمن موجب اقدام قانونی شهرداری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8493
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.