• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
مدیرکل سابق امور خانواده و بانوان استانداری خراسان رضوی درباره انتخاب غلامحسین مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی؛

مظفری یکی از بهترین مدافعین فرهنگ خراسان است

  • کد خبر : 24935
مظفری یکی از بهترین مدافعین فرهنگ خراسان است
فرشته سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار وطن‌شهر مطرح کرد: زمانی که مردم در انتخابات چهاردمین ریاست‌جمهوری شرکت کردند، به تغییر رای دادند و زمانی که دکتر پزشکیان را انتخاب کردند، بحث انتخاب یک فرد نبود بلکه انتخاب یک گفتمان بر گفتمان دیگر بود.

به گزارش وطن شهر،  گفتمان قبلی ما، گفتمان خالص‌سازی بود؛ اما زمانی که مردم به دکتر پزشکیان رای دادند، به شخص ایشان نبود، بلکه به گفتمانی بود که در بحث وحدت و وفاق ملی مطرح بود که اکثریت با توجه به عملکرد ایشون رای دادند. 

وی افزود: طبیعی است زمانی که یک دولت و یک رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود و رئیس جمهور کابینه خود را انتخاب می‌کند، توقع می‌رود که نمایندگان عالی دولت در استان‌ها به ویژه استان خراسان رضوی که یک جهان‌شهر و یک استان خاص است؛ باید استاندار آن در راستای همان عمل به وفاق ملی باشد. 

سلجوقی با اشاره به اینکه شخص دکتر مظفری از مدیران بومی هستند، اظهار داشت: ایشان شخصی توسعه‌گرا، اهل تعامل و باتجربه و.. و البته جوان هستند. ایشان از زمانی که وارد عرصه سیاست شدند، به عنوان فرماندار، نماینده مجلس، مستشار عالی در دیوان محاسبات و فرماندار و معاون استاندار  و.. فعالیت کردند. دکتر مظفری همیشه نشان دادند که اهل وفاق هستند. انتخاب ایشان از خرد جمعی برآمده و مسلما به نفع استان خواهد بود. امیدواریم که دکتر مظفری بتواند با همان رویکرد و درایت و شجاعتی که دارد، مثل همیشه از پس این آزمون سربلند بیرون آید و منشا خیر و برکت برای استان باشد.

وی با اشاره به اینکه دکتر مظفری یکی از مدیران کارآمد و زن‌باور هستند، گفت: زمانی که در استان، مدیر کل دفتر زنان و خانواده در استان بودم و ایشان نیز معاون استاندار و فرماندار ویژه در نیشابور بودند؛ توانستیم با حمایت و ابتکار عمل ایشان، برای اولین‌بار پارلمان زنان را در نیشابور و در تمام استان کلید زنیم. براساس تجربه من، دکتر مظفری به شدت اعتقاد دارند که بایستی حتما از نیمی از جمعیت فعال اقتصادی در کشور که بانوان هستند، به نفع شایسته استفاده شود.  ایشان در عمل نشان دادند که این امر فقط یک شعار نیست.

این فعال سیاسی و اجتماعی استان با اشاره به اینکه تعامل دکتر مظفری با طیف‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.. همیشه تعامل مثبت بوده است، بیان داشت: ایشان یکی از بهترین مدافعین فرهنگ خراسان هستند، کما اینکه زمانی که ایشان در نیشابور فعالیت داشتند؛ به مردم شریف استان خدمت می‌کردند و مسائل فرهنگی و رویدادهای فرهنگی را گرامی می‌داشتند. ایشان سعی بر این داشتند که برای رویدادها، به عنوان یک رویداد ملی برنامه‌ریزی کنند و بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور را برای سرمایه‌گذاری در خراسان و پیشرفت شهر نیشاور جذب کرده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باور من این است که دست در دست هم دهیم به مهر و میهن خویش را کنیم آباد. طبیعتا اگر قرار باشد هم‌استانی‌ها به وفاق ملی که دکتر پزشکیان پس از انسداد سیاسی مطرح کردند، کم‌توجهی کنند؛ طبیعتا نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را از آن بگیریم. امیدوارم که همه در کنار هم‌دیگر قرار گیریم و با حداکثر هم‌افزایی و همگرایی شاهد رشد و تبلور همه‌جانبه استان در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی .. باشیم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24935
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.